ما غمگینیم اسماعیل... غمگین
"تریبون همیشه در اختیار افراد برنده قرار میگیره که بگن: «بله، ما خیلی تلاش کردیم» دنیا پر از بازندههاییه که خیلی هم تلاش کردن ولی نتوستن بگن چرا باختن "